Rendszeres olvasók

2010. december 18., szombat

Díj Nekem?

A hét elején egy nagyon kedves meglepetés fogadott az üzeneteim között!
Drága Gizus megajándékozott egy Angyallal, aminél szebb ajándékot el sem tudok képzelni. Köszönöm, hogy érdekel, amit csinálok és még jobban köszönöm, hogy érdemesnek tartottál rá, hogy ezt a díjat nekem is add. Szeretném én is tovább adni néhány embernek,  de borzasztó nehéz választani, mert bármelyikőjüket is nézem mindenki adott valami pluszt a mindennapjaimhoz.
Az Én öt választottam:   
Még egyszer Nagyon Köszönöm és fogadja tőlem is mindenki olyan szeretettel, amivel kaptam és amivel adom.

2 megjegyzés:

Edina írta...

Kedves Bori!
El sem tudod képzelni mennyire meghatottál ezzel a díjjal.Nagyon szépen köszönöm Neked!
További szép napot!

bsbori írta...

Igazán nagyon szívesen:) Ha csak fele annyi örömöt okozott, mint nekem, már akkor is sikerrel jártam.