Rendszeres olvasók

2011. február 1., kedd

Borszappan

Második nekifutásra is vannak fenntartásaim vele, nem is kevés, bár sejtem, hogy valószínűleg nem voltam elég türelmes sem a kiforralásban sem a lehűtésben, hiába időnként rá kell jönnöm, hogy a bölcs ember türelme még hiányzik belőlem:). Nem mondanám, hogy szép szappant készítettem, mert a legnagyobb jóindulattal is csak rusnyának bírom becézni, de legalább az illata jó - vagyis inkább egyedi -. Azt hiszem egy időre felhagyok a boros kísérletekkel és átkanyarodom valamilyen más irányba, mert némi sikerélményre van szükségem ahhoz, hogy nem menjen el a kedvem a szappankészítéstől.
Fotót még nem készítettem róla, valahogy nem sikerül rávenni magam, hogy erről a szappanról bármilyet is csináljak, nem annyira a formája, mint inkább a színe miatt.

Végül lefotóztam:)


Nincsenek megjegyzések: