Rendszeres olvasók

2011. március 9., szerda

Agyagos kísérletek mézes szappanokban

Mivel az egyik kedvencem a méz, ezért úgy döntöttem ezentúl minden szappanba teszek egy keveset belőle - ha el nem felejtem :) -.

Megvolt az első közepes kísérletem a kozmetikai agyaggal, és egyúttal kipróbáltam a gyönyörűséges új forma szerzeményemet is. Nem olyanok lettek mint amire vágytam, de azért nem rosszak.A vörösagyag túladagolva barna.:), ha eddig valaki nem tudta volna. Ismételten rá kellett jönnöm, hogy itt is igaz "A kevesebb több".
Összetevők: olíva olaj, kókusz olaj, szőlőmag olaj, shea vaj és rizskorpa olaj valamint tehéntej, gyömbér, méz és vörös agyag.  Az illatát a listea cubeba olaj adja Ezek kerültek az első szappanba. 

A másodikba pedig zöld agyagot tettem a vörös helyett és kimaradt belőle a gyömbér Az illat enyhe rozmaring. Ebbe kerültek a nem túl szimpatikusra sikerült borszappanom darabkái is.
Ez a szappan be kell valljam sokkal szebbre sikerült, mint amit vártam tőle, de ez sem az igazi. 
 

10 megjegyzés:

Edina írta...

Jujj de micsoda forma megint!!!!!!
Ne csináld ezt velem Bori!
Na és a szappanok.... Ne mond hogy nem sikerült tökéletesre!
Szuper!

Gizus írta...

Nagyon szépek lettek! A vörösagyagos különösen gyönyörű! Nekem is van még belőle! Kedvet is kaptam a felhasználásra! Én a rózsaszínnel járok úgy, hogy vörös lesz mindig!
Gratulálok! És alig várom az újabb műved!

SzappAncsi írta...

Még hogy nem az igazi!!!! Nagyon szépek, igaziak:-)!!!!

bsbori írta...

Köszönöm!!!
Nagyon Tündérek vagytok lányok, de azt hiszem Ancsi pont erre mondtad nem is olyan rég, hogy nem tudjuk mi volt a másik fejében amikor megálmodta. A másik kis bánatom, hogy a zöld agyagos bebarnult, olyan mintha kicsit rozsdás lenne.

Marianna Pasztor írta...

Látom, megfertőztelek a cubebával, én megőrülök érte!
Csodaszépek!
Hol szerzed be az agyagot és mennyiért!
Köszi: M.

bsbori írta...

Igen szeretem:)))
Az agyagokat Vikiéknél vettem a hazikence.hu-n
Már egyre több dolgot lehet beszerezni náluk.

Edina írta...

Eltüntél nagyon....
Remélem nincsen baj!
Ha van kedved játszani akkor gyere!

Marianna Pasztor írta...

Gyere játszani!http://kreativ-maranna.blogspot.com/2011/03/gyertek-velem-jatszani.html

Marianna Pasztor írta...

Kedves Bloggerek!
Segítségeteket szeretném kérni egy jótékonysági aukcióhoz!
Van egy gyerekcipőben járó jótékonysági blogunk: http://jotunder-aukcio.blogspot.com/ , melyhez szívesen fogadunk alkotásokat és nagy segítség lenne a blog reklámozása is.

Rákos gyermekeket támogatunk, országos hatáskör és közhasznú alapítványként, nyári táborunkhoz gyűjtjük a pénzt.
Mi, tagok is leukémiás gyermekek anyukái vagyunk: www.2004kosztyuadam.hu
Előre is köszönjük a segítséget!

Bori, ha van kedved egy-két szappancsodát felajánlhatnál:-)

Tündéri Lonka írta...

találsz nálam valamit:
http://tunderilonka.blogspot.com/2011/04/best-of-10.html