Rendszeres olvasók

2011. május 30., hétfő

Amik mostanában elvonják a figyelmem a szappan készítésről:)

   Hirtelen felindulásból beesett a NYÁR! Igen az elmúlt időszakot a legnagyobb jóindulattal sem lehetne tavasznak nevezni:), és mi egyre több időt töltöttünk kint a kertben. Nem vagyok egy gyakorlott kertészkedő de idén úgy döntöttem, hogy Édesanyám közreműködésével én is megpróbálom kivenni a részem a kerti munkából, hol több hol kevesebb sikerrel.
   Szóval Mamikámat megzsongattam, a fiúkat pedig megdolgoztattuk és így egy közepes átalakításon ment át az aprócska porta:) füvesítettünk, hogy a lánykám egy picit nagyobb mozgástérhez jusson és végre helyet kapjon a homokozója is, amit már tavaly megvettem neki csak nem tudtuk hová tegyük, új fűszerkertet csináltunk, áthelyeztük a veteményest - na ez utóbbi nem volt túl szerencsés húzás mert szinte minden foghíjasan kelt ki és kétszer annyi benne a gaz mint a régi helyen -.
Hát ennyit a kertről és most a kedvencem:

BODZASZÖRP

Egyszerűen imádom:))) Minden évben készítek néhány üveg bodza szörpöt és az idei - most kóstoltam - különösen jól sikerült, kárpótlásul azért mert a tavalyi nem lett az igazi - de így jár aki a JÓL bevált receptet elcseréli egy új és bizonytalan kimenetelű dologért -.


Lehet, hogy nemsokára szappant is készítek majd bodzából:)))))


Nincsenek megjegyzések: