Rendszeres olvasók

2011. május 26., csütörtök

Próbálkozások:)

Mivel Tündér Barátnőim kezdenek hiányolni, úgy döntöttem hallatok magamról:)

Igaz nem készítek túl sok szappant mostanában, de mentségemre szóljon a gyönyörű időjárás, ami sűrűn kicsábít a kertbe:).

    A múltkori kudarcélményem után újra próbálkoztam inkább több mint kevesebb sikerrel, persze most nem sikerült olyan szépre, mint amit megsirattam, - ha egészen őszinte vagyok nem is lett szép -, de legalább nem esett szét a massza és jó lett az illata. Kétféle szappant készítettem belőle. Az egyik kakaós gyömbéres, a másik pedig fehér agyagos. Lehet hogy kis időre elhanyagolom a tömbszappanok készítését, mert hiányzik az igazi sikerélmény, valahogy sosem lesznek olyanok, amilyeneket szeretnék, de ez valószínűleg csak tudáshiányból fakad.:) Ezen pedig idővel tudok segíteni:).
A kakaós gyömbéres massza olíva, kókusz és rizskorpa olaj felhasználásával készült, az illatát pedig borsmenta, édes narancs és egy kevés bergamott adja. Bár itt nem valami látványos - szerintem igazából csak akkor fog látszani, ha már használjuk, hogy - a tetejében a levélkék bronz mica porral lettek bekeverve.

Az illatából szinte csak a menta érezhető, lehet hogy legközelebb a másik kettőből dupla adagot teszek bele:)



A fehér agyagos kivitel a rizskorpa olaj helyett avokádó vajjal készült és még egy kis zabliszt került bele illat fixálás céljából, meg egy kis dörzsi hatás kedvéért:)
Az illó olajok pedig geránium, teafa és rózsafa egyvelegéből egy számomra nagyon kellemes illatot alkottak.

A középső részt indigó porral próbáltam színezni a tetejét pedig zöld mica porral.

Bár a fotó nem adja vissza,:( de azért a középső rész kicsit kékesebb árnyalatú .

Nem állítom, hogy ezek szép szappanok lettek, azt sem hogy úgy sikerültek, ahogy kitaláltam őket, mégis nagyon szeretem ezeket a darabokat. :))
Majd legközelebb már ügyesebb leszek:))))

Nincsenek megjegyzések: