Rendszeres olvasók

2011. szeptember 29., csütörtök

kékes só

Igen elkészítettem az első sós szappanomat!


Régóta nem csináltam már semmi érdemlegeset. Mindenki bocsássa meg nekem. Nyár van és októbertől megyek vissza dolgozni, az én pici lánykám pedig óvodás lesz. Ezek az okok tartanak távol a masinától. Ki akarom használni ezt az időt, mert egy darabig valószínűleg nem fogok sűrűn a gép elé telepedni és szappanom is még kevesebb készül majd, ha véget ér a nyugis gyeses időszak:).


Most azonban már nem bírtam és valamit mindenképpen kellett alkotnom.
Ez lett belőle:




Az összetétele sok sok olíva, shea vaj, dió és rizskorpa olaj ezeken kívül pedig van benne rizsliszt, só, és fehér agyag na meg persze indigó por. 


Valószínűleg nem ez a legszebb szappan, amit valaha készítettem, de valamiért nagyon jó hangulatom lett tőle és úgy érzem, hogy ha 4-6 hét múlva kipróbálom, akkor sem fog csalódást okozni.

Ui.: Azóta már kipróbáltam és még jobban szeretem, mint mikor elkészült. (kb augusztus elején)

Nincsenek megjegyzések: