Rendszeres olvasók

2011. szeptember 29., csütörtök

Tegnap elkapott az alkotás vágya:)

Igen! Elkapott. Életemben nem csináltam még ennyi szappant egyszerre, de jól esett!
Mivel előzőleg kifejtettem, hogy vár a munkahej, nem valószínű, hogy az elkövetkezendő néhány hónapban sok időm lenne a kedvenc hobbimra, így a hiány érzettől való erős félelmemben úgy döntöttem, csinálok néhány szappant, már kicsit a tél felé hajolva.
Nem vittem túlzásba az agyalást. Nekem, úgy a bőrömnek, mint egyéb dolgomnak kiválóan beváltak az olíva szappanok.
Ezért 90%-ban olíva olajból álló szappanokat készítek egy kevés plusszal.



Az első darab egy régen kifogyott kedvencem.

A levendula szappan kicsit másként mint máskor:

Összetevők: olíva olaj, kakaó vaj, repce olaj, csalán levél, indigó por, méz, zabliszt, jó sok levendula és egy kevés teafa olaj.

A második szintén egy kicsit újra gondolva a csokis cayen borsos egy kevés gyömbérrel:

Összetevők: Olíva olaj, shea vaj, repce olaj, kakaó por, gyömbér, cayen bors, menta és rozmaring olaj

És végül de nem utolsó sorban a legújabb kedvencem, ami már erősen téli ünnepeket idéző hangulatot kapott: fahéj szegfűszeg és méz


Összetevők: olíva olaj 95% rizskorpa olaj 5%, méz zabliszt, kurkuma, fahéj, szegfűszeg, szegfűszeg olaj, szantál olaj

Ennek olyan az illata, mint a nyers mézeskalács tésztának. Minden szaglászásnál meg akartam enni:)

2 megjegyzés:

Gizus írta...

Szia! Milyen a munka? Nem hiányzik a szappanozás?

bsbori írta...

Szió!

Azt hittem már mindenki el is felejtett. Tényleg annyira régen nem készítettem semmit. De nemsokára fogok. Még egy hetet dolgozom utána itthon leszek, ugyanis újra babázom:)) és közben talán majd szappan készítésre is lessz némi esélyem, bár még nem tudom mikor,:) és csak remélem, hogy nem felejtettem el mindent.
Egy darabig még görcsösen próbáltam legalább a blogokat követni, de karácsony közeledtével már ott is elvesztettem a fonalat, így most majd nézegetem végig mindenkinek az őskori bejegyzéseit és próbálok infót gyüjteni.
Köszönöm hogy gondolsz rám:)
Pusz